About Me???

My photo
when i hurt i will cry...after that i can smile back...

Wednesday, June 3, 2009

Terminator : Salvation


Rabu, 3/06/2009 : 1.50 petang. Aku dengan budak kelas 23/24 pergi la tengok wayang selepas tau semer kelas pada hari ni dibatalkan..aku,salina nak tgok citer syurga cinta.Tp sayang tiket abis..so joinla farah,lan,farehan,aying tgok terminator..Citer tuh memang best.Tp ader gangguan cikit..bukan gangguan mengenai filem tuh..tapi gangguan bau dari jiran sebelah aku..entah mamat maner..dari atas sampai bawah aku tengok mamat nih, dressup memang stylo giler..tp ader pencemaran bau sikit.Tuh yg wat aku tak tahan nk kua cepat..Tak leh bla doh..nasib ader ayam goreng kfc dalam beg aku yang aku tak abis makan.So aku bukak beg tuh dan kipaskan bau ayam kfc tuh keluar..bia udara kat sekitar aku tuh bertukar bau..lebih sedap hidu bau ayam dari bau badan mamat tuh..SABAR JERLA AKU..


p/s: pastikan anda memakai deodoran sebelum masuk panggung.kasihanilah jiran anda.

5 comments:

Aying said...

bak kata ko, dressing punya styloo. Deodorant harga 5.40 tak leh beli...

Yg aku tak tahan, siap kipas bau ayam kfc lagi. Org masuk wayang makan pop corn, ko siap makan ayam kfc...fuhhh

Angel said...

ko siap melaram pki bju kurung nk tgk syurge cinta tp leh tgk nt kat astro

patulah aku ade bau ayam kfc time tgh2 cite tu haha

HELAS said...

adesss... ahahahaha...

Rezeki oo dapat hidu bau mamat stylo.. Jarang jumpa tuu wakaka

ieda said...

Angel >> Ko jgn ejek2..tuh baju kebangsaan taw..ko ader bau ker?? bukan ke ko kusyuk tgok adegan panas..ha3

farehan said...

aku xperasan lak ko x selesa ms 2...
xpe,ada hikmah nye ko xabis mkn kfc....
nsb baik ko x pengsan ms 2...heheheh